Tuesday 29 March 2011

mY HaPpY fAmILy

ABAH
 : seorang ayah yang tegas
 : juga seorang ayah yang garang
 : namun,walaupun abah seorang yang garang,abah sangat penyayang ( love u abah )
 : abah juga handsome

UMI
 : seorang ibu yang lemah lembut
 : juga seorang ibu yang prihatin
 : walaupun lemah lembut,ketegasan tetap ada dalam diri umi
 : umi cantik,kulit putih dan lembut ( jeles gak )

EKA
 : adik pertama saya
 : seorang lelaki yang alim
 : handsome
 : ramai peminat ( walaupun dia xbgtau tp sy taulah )

ATIH
 : adik kedua saya
 ; smart guy
 : suka berhias
 : sangat menjaga penampilan diri
 : nak kata handsome tu taklah sanagt tapi bole la...
 : ada awek rasanya (memang nak kena )

IRSYAD
 : adik ketiga saya
 : berumur 12 tahun
 : seorang yang manja
 : pengawas sekolah
 : manja dengan kakak dia

WAFIQ
 : adik saya yang terakhir ( setakat ni lah )
 : berumur 6 tahun
 : lincah
 : hiperactive
 : banyak mulut ( kak sidah pun mengakuinya )
 : comel
 : mengada-ngada
 : manja dengan kakak dia juga

itulah serba sedikit berkenaan keluarga saya...

No comments:

Post a Comment